27 de gener 2010

ABOCADOR TEMPORAL NUCLEAR ASCÓ

Serà bonic !!!
Molt bonic. Si sinyor !!!
Ja tinc ganes de vore'l !!!!
Que xalarem de mirar-mos-ho !!!
Mos deixaran vore'l ? Podrem entrar a dins ?
I quan hagi algun problema (corriments de terra, trencadisses, accidents raros que de vegades passen, etc..) ho sabrem ? O no ens ho diran, per deixar-nos dormir tranquils i no molestar-nos ?
Ja podem dormir tranquils. 60 anys (de moment) passen mes ràpid del que et pots imaginar. A mes, penseu que quan s'hagi de desmuntar, tornaran a necessitar 300 o 500 llocs de feina. Ole, oleeee !!!
JO EN VULL UN AL JARDÍ DE CASAAAA. JO TAMBÉEEEE !!!!
Què bonic. Què xalarem !!!!
Au a dormir tots.

1 comentari:

  1. Jo vaig anar a la mani en contra que es va fer a Barna. No va sortir per la tele, o sigui que no va existir.

    ResponElimina